Nu äre helga!!!

Spratt upp som jag brukar, pigg som bara den, vid åtta i morse. Moa började kl åtta men hon låg kvar i sängen när jag kom upp. Hon hade inte sovit så bra i natt så hon struntade i skolan idag. Jag gick till skolan kl nio för att träffa min grupp i marknadsföring. Vi fick lite gjort idag i alla fall, och alla har uppgifter tills tisdag nästa vecka när vi ska ses igen.

Jag är ingen grupparbetesmänniska, då jag är alldeles för egoistisk och kontrollerande när det gäller skolarbete. Jag har alldeles för stor tilltro till min egen förträfflighet, och alldeles för liten när det gäller andras förmåga. De andra får gärna skriva lite, men jag kräver ju att få läsa igenom och helst göra om det de skrivit, rätta grammatik och stavning, göra om layouten och sånt, inga stora grejer alltså ;)
Helst gör jag uppgifter och arbeten helt själv, för då blir det precis som jag vill. Men men, nu ska vi jobba i grupp och det är inge mer med det. Vi i gruppen är ganska lika vad gäller krav på betyg (hör och häpna, jag nöjer mig med G på denna ASTRÅKIGA OENGAGERANDE uppgift) så det kommer nog funka bra.
Sen struntade jag i MF som vi skulle ha mellan 10 och 12, och gick hem i stället. Är ledig i morrn så nu är det alltså helg!!! Underbara helg med oändliga möjligheter! Om vi ine vore panka vill säga. Nu får vi nöja oss med hemmakväll och att kolla på det utbudet som finns på tv.

Nu ska jag plugga lite marknadsföring.

Kommentarer
Postat av: Annapajen

Gött mos väl?! =) Själv jobbar jag hela helgen... men det gör väl du med Sofia? Ingen sak att lura norskar när kursen är bra =)

2009-02-19 @ 12:54:28
Postat av: Sofia

Gött mos i bött!

Jobbar på lördag ja, skulle du bjuda mig på tacos hemma hos dig på fredag kväll? ;)

2009-02-19 @ 13:48:20
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Annapajen

Ja du... tacos blir det! Och kanske till och med nåt sällskapsspel! =)

2009-02-19 @ 16:03:54
Postat av: Sofia

Åhh tacos! Åhh sällskapsspel! Du vet hur du roar en syster du Anna!

2009-02-19 @ 21:36:32
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0