PENGAR!!!!!!!

Moa sa att hon skulle blogga efter kl tolv i natt och uttrycka sin glädje över att vi fått pengar. Men hon är i duschen nu så jag gör det åt henne.

Nu är det den 25 februari, vilket betyder att studiepengarna strömmar in på våra konton! Vi ska börja ett nytt liv från och med idag. Vi ska:

- Storhandla i stället för att småhandla varje dag
- Göra matsedel så att vi får lite mer struktur och koll på matkontot
- Börja träna (eller Moa i alla fall, jag vill helst börja gymma men vet inte vad det kostar)
- Bara äta godis på onsdagar och lördagar
- Plugga mer (eller i alla fall jag, har två tentor inom den närmaste månaden)
- Promenera mera
- Slösa mindre

Kort sagt, bli smartare, mer hälsosamma och rikare.


Kommentarer
Postat av: Chrillan

Ska ni med o storhandla på Willys på måndag, runt kl 13-14?

2009-02-25 @ 14:59:31
Postat av: Sofia

Jag är på! =)

2009-02-25 @ 17:05:42
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0