Så var skolveckan avklarad

Moa hade sin tenta idag. Det gick bortom allt rimligt tvivel käpprätt åt helvete, enligt henne. Inte roligt. Träffade henne, Christin och Stefan på ett café när min lektion i redovisning var slut. Moa tröståt en muffins för att bli glad igen. Jag sympati-tröståt också en muffins för att visa min solidaritet.



Sen när vi kom hem kom jag fram till att Moa har knubbiga fötter. Moa säger att hennes fötter är kvinnliga helt enkelt, och att mina icke-knubbiga fötter är i stället är killfötter. Moa=tjejfötter, Sofia=killfötter. Vad tycker ni? Ser ni vems som är vems?


Moafot och Sofiafot? Sofiafot och Moafot?

Vi packar för fullt nu inför vår gemensamma Arvikatripp. Moa ska på kusinträff ikväll och stannar bara tills i morrn. I morrn kväll ska hon till Christin som förhoppningsvis drar med Moa på Rumpan Bar på Valentines Day-party.

Jag ska till Josefin ikväll och ta igen lite skvaller. Vin och pasta står på menyn! =)
Sen åker jag till Göteborg tidigt som satan i morrn bitti. Vi ska antagligen på utbildning med Miele, och sen på nåt showaktigt på kvällen.
Jag kommer tillbaks till Arvika på söndag eftermiddag, då jag kanske ska på dejt, men det är inte helt spikat än. Åker tillbaks till Karlstad på måndag. Det gör att jag missar en föreläsning i redovisning, men får i stället gratis skjuts hem med mammas gubbe.

Blir nog inte uppdaterat här på några dar, om inte Moa tar sig i kragen och bloggar lite.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jag vet att Sofias fot är till vänster, eller hur?

2009-02-16 @ 22:19:00
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jepp!

2009-02-17 @ 23:26:41
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0