Sista synden på länge...



Vi unnade oss en varsin milkshake och kröp upp i soffan med en varsin filt och kollade på the holiday. Vilken film, vilket happy ending, vilken man Jude Law är!!! Anna du VET vad jag pratar om!!!
Milkshaken består av banan (får ej äta, från och med i morrn alltså. Idag har allt varit tillåtet), glass (får ej äta), äckel-blä-Moainköpt lättmjölk (får ej äta) och för att få bort tanken på den äckliga lättmjölken hade jag i lite grädde (DET får vi äta!!).
Gött blev det. Mmmmmmmmmmmmm!!!! Kolhydrater!!! Socker!!!! I morrn blir det andra bullar (eller selleri menar jag såklart, bullar får vi ABSOLUT inte äta).

Moa har börjat skrämma mig redan för hon har hört av sin kompis Christin att vi kommer att lukta äckligt!! Bara för att vi ska sluta med kolhydrater.  Hon vet inte varför vi skulle börja lukta, och inte heller vilken lukt vi kommer få. Sur yoghurt kanske? Inte alltför trevligt i så fall....Ost? Cheese breath är inte att leka med, eller hur Kristian! Eller så kommer vi kanske att lukta hallon? Det vore ju trevligt, hallon både luktar och smakar gott. Vi får nog återkomma till den här frågan när vi kört dieten i några dar. Mina klasskompisar är kanske snälla nog att tala om vad jag luktar om jag ber dem lukta lite på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0