Söndag

Ja, vad säger man? Söndag. Inte min favvodag i veckan. I morrn är det måndag, vilket inte heller är min favoritdag. Moa är ledig, men jag, JAG ska ha lektion från 10-12 och 13-16, i SKATTEREGLER!!! Hela långa dan!! Försöker de ta livet av oss eller? Tråka ihjäl oss?? Ser INTE fram emot det.

Vi är lite sega att komma i gång jag och Moa, i alla fall jag. Bestämde mig för att ta ett bad för tre timmar sen. Det tog två timmar innan jag äntligen kunde glida ner i det varma vattnet. Ja, jag gled faktiskt. Hade i massa barnolja för att inte bli så torr. Blev lite för mycket kan jag säga. Några droppar räcker. Men nu är jag mjuk som en barnrumpa i alla fall!!

Nu är Moa oxå färdigduschad. Nu blir det en tur till Konsum för att inhandla mat för våra sista slantar tills vi får pengar på onsdag. Nudlar kanske? Finns ju i flera spännande smaker, som kött, räkor, kyckling och spicy. Max 5 kr paketet. Eller kålsoppa? Har ju kål kvar sen vår LCHF diet. Mmmmmmm, kålsoppa.

NOT.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Stackars dig. Snön är inte bra, plugget verkar inte heller okey, eller? Du har ju precis börjat. Och inga pengar. Det verkar ju för jävligt helt enkelt???

2009-02-22 @ 19:37:38
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej då, bara beklagar mig lite. Det är det vi studenter gör bäst helt enkelt, klagar över ekonomin och skolan fast vi egentligen tycker det är helt okej. Vi är ju här frivilligt!

2009-02-22 @ 20:59:20
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0