Tacos! Lets dance! Guitar hero! Geni!

Vi hade Emma och Christin här på tacos. Eddie blir alltid överlycklig när Christin kommer, hon är hans lektant. (Hon är ingen tant på riktigt, utan en ung käck och frisk människa. Hon bara kallar sig så eftersom Eddie är som ett litet barn ungefär).



Jädrar va gött det va! Gjorde inte ett dugg att skippa skal eller tortillas. Det var gudomligt!



Emma spelar Guitar Hero. Hon var den enda som hurrade när jag satte på spelet. De andra sa typ "neeeej, jag vill inte". Men eftersom jag är en mycket bestämmande person blev det ju som jag (och Emma) ville! =)

Efter att Emma och Christin åkt hem tog Moa fram Geni. Jag älskar frågespel! Vi spelade en omgång, det går liiiite snabbare än TP måste jag säga. Hmmm....hur det gick kan ju Moa berätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0