Till min syster

Fick höra av min syster nyligen att det är för lite bilder på bloggen. Kan nog hålla med om att jag slarvat lite på slutet. Så varsågod Anna, här får du lite bilder!


Eddie har fått en ny leksak. Det är en isbjörn som heter Ivar. Här visar Eddie exakt hur mycker han tycker om Ivar.



Denna är från i fredags när vi hade spelkväll hos syster Anna. Vi spelade ett spel som hette Twist of Life. Här ser ni vinnaren, som när spelet var slut hade lyckats köpa en sportbil och en fin villa. Inte konstigt han hade råd när han tjänade 800 000 kr om året! Han lyckades även bli gift under spelets gång. De fick tvillingar förrsten.
Grattis säger alla vi till Lasse.



Här är mina nya glasögon. Kostade bara 3000 spänn med glas och allt. Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Annapajen

Spelet vi spelade hette för övrigt Game of Life!

2009-02-24 @ 10:46:29
Postat av: Sofia

Jaja, så noga då!

2009-02-24 @ 10:59:43
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0