Utvilad

Tänker inte tala om hur länge jag sov idag. Känns som att hela dagen blev förstörd, jag är ju vaken och så men inte direkt pigg och alert. Borde vara utvilad nu i alla fall.
Bestämde redan igår kväll att strunta i föreläsningen kl 10 idag. Att ha klockan på ringning vid åtta var inte så lockande. Har läst igenom kapitlet om det läraren skulle prata om idag men fattade nada. Får fråga mina klasskompisar om det. Det känns som att tentan vi ska ha i externredovisning II är som ett oöverstigligt berg. Men men, vi får tre övningstillfällen i datasalen veckan innan tentan så då kan man ju fråga läraren om allt man inte fattar. Jag brukar ju ha lätt för att lära mig, upprepar jag för mig själv om och om igen när tentaångesten smyger sig på.

Moa är ledig men är på uni ändå. Hon var snäll nog att gå ut med Eddie innan hon gick så att jag fick fortsätta sova. Det är vänskap det!!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du behövde nog verkligen sova. Du får väl prata med dina klasskompisar och fråga läraren. Du har ju inte svårt för att lära dig. Det är nog som du skriver, ångest inför något som du helt plötsligt inte kan!!!!

2009-02-16 @ 14:58:14
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Jag skickade ju en kommentar, men nu är den borta???

2009-02-16 @ 16:02:15
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det tar några minuter innan kommentarerna visas ibland.

2009-02-16 @ 17:31:25
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0