Vilken rolig kväll!

Jag hade himla trevligt på Peters fest igår. Har i och för sig aldrig haft en tråkig kväll med de människorna! =)
Hade kameran med mig men den blev liggande i väskan hela kvällen så jag har tyvärr inga bilder att lägga upp. Fick skjuts ner till stan vid halv tolv nångång. Var inne på både the roof och tiki room och träffade en massa känt folk. Att jag sedan fick sova bredvid en varm och muskulös manskropp gjorde inte kvällen sämre precis! =)



I brist på festbilder i det här inlägget kan jag ju bjuda på en matbild.



Det här åt vi igår, det är alltså strömming och blomkålsmos. Ja jag vet att det inte ser överdrivet gott ut. Moset hade mått bra av lite färg, typ hackad persilja i sig. Men det hade vi ingen. Och inga kommentarer om min sönderstekta strömming tack. Gott var det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Det där såg för ögat verkligen inte gott ut, men man kan ju ha fel?!?!

2009-02-09 @ 20:01:37
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var gott, jag lovar!

2009-02-09 @ 20:34:03
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0