M: Jobb

Beklagar att jag skriver så sällan. Men till mitt försvar så har jag jobbat som en galning. Det är kaos, vi har inte haft några telefoner inget internet ingen personal ingen mat så jag har jobbat 52 timmar den här veckan. Idag är min enda lediga dag på en hel vecka. Men ska jag då vara ledig och bara inte göra något? Nej jag ska iväg till Andrew(styvpappa) och leta upp en gammal video och alla gammla filmer och ta med med dom till jobbet imorgon så mina pojkar har något att göra om dagarna.   

Jag har nog aldrig haft ett så roligt jobb, jag trodde faktiskt inte att det skulle vara så roligt, en del personal är lite väl jobbiga men pojkarna är otroligt söta, snälla och väluppfostrade och äter min mat. Jag har försökt och leta upp intenationella recept för jag har en känsla av att svensk mat inte skulle vara väldigt populärt ( vad är svenska mat?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0