S: En helvetetsfredag

Fyyy fan vilken hemsk dag! Trött som bara den i morse, hur mycket kunder som helst, telefonen ringde oavbrutet och under ett 8 min långt samtal med en riktigt pratglad kund som inte gav mig en syl i vädret kom det in en kund i butiken som jag gjort en offert åt. Det handlar om grejer för runt 45000 kr och jag antar att han ville prata om det. Jag hejjade på honom och han stod och väntade. Men på grund av att babbeltanten i telefon aldrig gav sig hann han dra innan jag lyckades avsluta och lägga på. Hoppas han återkommer. Tråkigt annars. Dagen fortsatte i samma stil och jag ville bara hem. Nu äntligen är jag hemma! Men jobbar i morrn med. 

I gårkväll hade jag himla trevligt, men på grund av omständigheter utom min kontroll tänker jag inte skriva nåt mer om den saken! =)

Nu blir det en Eddiepromenad i ösregnet. Nån som vill adoptera Eddie varje gång det regnar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0