S: Energin går upp och ner

Igår var jag helt överladdad och pigg när jag skulle sova, idag har jag varit astrött hela kvällen. Fick en bok av Mårten förut som jag tänkte lägga mig och läsa men vettefan om jag orkar läsa nu.

Erik och jag har hängt idag, han hämtade mig på jobbet när jag slutade och så åkte vi till mamsen för att hämta Eddie. Vi blev sittandes där och tjötade ett tag och sedan bjöd mamma på grillat kött och potatissallad. Gött var det, och gratis dessutom! Sånt gillar vi. Sedan blev det lite prat om eventuellt pluggande för Erik till hösten, han är inte den snabbaste med att bestämma sig...

På jobbet går det över förväntan faktiskt, vi säljer som smör och jag har ganska bra koll på beställningarna. Men förstår hur chiefen har det när han flänger runt som ett torrt skinn hela dagarna, för man har massa saker att göra och samtal att ringa och grejer att kolla upp, och däremellan får man rycka in och sälja lite. Men dagarna går fort som bara den! När den här veckan är slut är det bara tre veckor kvar till höstterminen! Kan inte tjata nog om hur mycket jag längtar, det ska bli så skönt med lite lugn och ro. Och att bo i mitt hem igen! Har varit riktigt plugghästig idag och köpt fem fina kollegieblock, en matchande mapp med sammetstryck, två stiftpennor, stift, sudd och ett pennskrin. Det gäller att vara förberedd! Och större delen av kurslitteraturen är beställd och betald. Jag är redo! =)

Nu ska här sovas. Eddie har redan tjuvstartat och ligger utslagen i vår 80 cm breda säng.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0