S: Jag har bestämt mig!

Jag ska börja träna igen! Vet inte varför men senaste veckan har jag bara varit assugen på att slita ut mig riktigt ordentligt, att få svettas och sen avlida lite av utmattning. Har inte tid eller möjlighet att gymma nu medan jag jobbar, men det första jag ska göra när höstterminen börjar är att skaffa mig ett gymkort på gymmet mitt emot universitetet. Då kommer jag kunna använda all dötid till (i stället för att sova, glo på Oprah Winfrey och Rachel Ray, kolla Facebook en gång i minuten eller spela flowers med Moa):

1. Att plugga duktigt
eller, om inte nr 1 lockar
2. Gymma

Gissa om jag kommer vara fit lagom till vintern! Och det bästa av allt är att när man tränar kan man äta vad som helst (nästan) och det passar ett matvrak som mig alldeles perfekt!

Åhh, jag är så laddad! Bara fyra veckor kvar att jobba nu!!!




Ungefär så här har jag tänkt att jag kommer se ut i slutet av året. Det gäller att ha realistiska mål!

Kommentarer
Postat av: Chris

Vaa? Jag trodde att du redan såg ut så...

2009-07-31 @ 12:47:13
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo det är många som tror det, men kollar man under ytan så... =)

2009-08-01 @ 15:18:52
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0