S: Jag lever!!

Idag hade jag tänkt blogga om festivalen, lägga upp en massa bilder och bara tala om hur underbart roligt jag hade! Men nu är klockan lite för mycket. Sov asdåligt i natt, dels på grund av en kanadensare som låg på andra sidan väggen och pratade om bilar i sömnen, dels för att jag började frysa när det började blåsa in svinkalla vindar på mig så jag fick gå upp och stänga fönstret, och till sist för att en liten Eddie lyckats bre ut sig i min smala säng så jag inte kunde vända mig. Trött som en sock stapplade jag iväg till jobbet, och dagen började som vilken skitmåndag som helst: en massa dumma, korkade, cp-tanter som inte fattar ett piss och drog ner mitt redan dåliga humör ännu mer. Dagen slutade i alla fall bra, och eftersom vi hade mycket att göra hela dagen gick den ganska fort.

Nu i kväll har jag äntligen shoppat loss på Forever21!! Jag har pengar!!! Jag har råd!!! Fyra klänningar blev det, nästan fem, men min plånbok räddades av att den superfina, svarta klänningen med rosor på bara fanns i storlek large. Vilken tur! Blev även två toppar att ha i stället för BH när man vill känna sig extra slapp och mysig, ett par leggings med blommor och ett rosa linne. Summa 900 kr!! Det tillkommer frakt på några hundra och tull på ungefär lika mycket, men vad gör väl det, det är ju asbilligt i alla fall!! Bara att längta tills de 5-10 arbetsdagarna har gått så paketet kommer!!


Puffig turkos klänning, så himla fin!! "Kommer du verkligen ha användning för den där?" frågade Anna något skeptisk. Ingen aning, men om inte så kan jag alltid gå in i garderoben och bli lycklig bara genom att titta på den!


Svart superfin klänning, passar när som helst nästan!



Så himla söt!!

Nu hoppas jag bara att de passar. Har ätit som en häst under festivalen så om jag nu lyckats gå ner något innan så har jag garanterat gått upp lika mycket igen. Nu blir det sallad till lunch resten av veckan!!

På onsdag åker syster, Jonas och Kristian till den kungliga huvudstaden för lite nöje och sightseeing. Kvar blir jag och Eddie, inte en chans att jag kunde ta ledigt nu när vi bara är tre säljare på jobbet. Kanske är skönt också, att få lite andrum och egentid! Får se om jag får nån som håller mig sällskap en av kvällarna... Fast på torsdag är det meningen att jag ska till Karlstad med några från jobbet och åka speedboat på Vänern och sedan käka mat på någon restaurang på Electrolux bekostnad...får kolla upp om det blir nåt av med det i morrn.  

Nu ska jag sova, och hoppas att jag sover som en stock i natt.

Hejs så länge!

Här kommer en godnattsång (lätt den mest stämningsfulla spelningen på årets festival!!)


Fleet Foxes - Mykonos

Kommentarer
Postat av: Carro

wah vart köpte du klänningarna? så söta!!

2012-06-02 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0