S: Trööött

På fredagkvällar blir jag alltid astrött! Musten går liksom ur mig när jobbveckan är avklarad. Nu är det ju inte helg riktigt än eftersom jag jobbar i morrn, men nästan. Sov inte riktigt lika bra som jag brukar i natt, men det var jag inte ensam om! Önskar bara jag hade fått sova ut i morrn men det får vänta tills på söndag. Nästa helg är jag ledig!!! Woho!!

Kvällen har bestått i den obligatoriska fredagstacosen med Anna och Kristian, och så har vi sett senaste Harry Potter-filmen. Den var mörkare än de tidigare Harry-filmerna, och det kändes lite som ett förspel inför nästa film för det hände inte så överdrivet mycket. Men sevärd var den. Harry, Hermoine och Ron börjar växa upp vilket ger utrymme för lite nya intriger.

Har inte nåt av värde att skriva om märker jag. Nu blir det sängen, guuuud va gött.

Hejs hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0