M: Alldeles alldeles ensam

Nu har Sofia åkt och min filmkväll med Christin och Johanna är över. Har lite skojig packning framför mig nu inatt. Jag går runt i lägenheten och den känns tom och välstädad. Jag misstänker att det aldrig har varit så rent här som det är nu. Christin hade med presenter, tårta, chips och choklad. Jag är fruktansvärt mätt och lätt illamående. Nu börjar jag bli väldigt trött, men måste nog hänga lite kläder först. 

Jag har en känsla av att jag kommer sakna Sofia och Eddie i sommar. Jag ser framför mig hur jag missnöjt ser på mamma och tänker "så där hade aldrig Sofia gjort" . 



 

Sofias rum står tomt och öde


När Johanna kom hade jag och Christin betämt att det fick vara nog med kulturella filmer och att vi nu skulle se på V (en amrikanskt tv-serie ) Mycket spännande, aliens utklädda till människor som pratar konstigt. Mycket spännande. Vet inte hur jag ska lyckas tvinga mamma att se dom andra avsnitten, men jag får väl komma på något.
(såg nu att det bara var två delar...eller???)




V for Victory

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh fy satan vad tomt mitt rum såg ut! Inte ens kläder och böcker på golvet!!

Om du vill kan du be Marie-Louise ringa mig så ska jag lära henne mitt sätt AKA rätt sätt! =)

2009-06-06 @ 14:04:39
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Ha ha ja jag är rädd jag måste göra det... det värsta är att mamma kommer inte laga några kladdkakor åt mig:(

2009-06-06 @ 21:43:51
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0