M: Elitloppet

Jag har nu efter många års försök äntligen lyckats följa med Emelie på Elitloppet. Det var varmt.

Lördag:
När jag och Emelie(ja hon kom tillbaka tillslut) tyckte att vi fått nog för kvällen och ville hem och sova fortsatte dom andra vidare.
Kl 04.45 ringer min telefon för femte gången, jag kom fram till att det nog var en bra ide och svara. Det var Veronika och Stian, dom stod utanför och ville komma in. Tanken var att dom skulle komma hem på morgonen (typ 9-10) men dom kom när dom var färdigpartajade ,så jag hade lite lätt panik eftersom jag trodde kl var runt halv tio och vi skulle iväg till Solvalla. Jag var rätt nöjd när jag fick sova några timmar till.




Party någonstans i Stockholm


Sen blev det söndag

Det var varmt, vi var stressade, vi åkte taxi runt hela Stockholm (jag är tacksam jag slapp betala). det skulle duschas, tas ut pengar osv. Men fram kom vi. Det var varmt, fruktansvärt varmt. vi drack öl, många öl. Jag blev nog lite fullare än tänkt, men var så pass duktig att jag drack vatten på slutet.
Sen åkte jag hem och somnade runt åtta.

Lite bilder från söndagen









Nu ska jag försöka packa ihop mig och förhoppningsvis komma hem idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0