M: Har motionerat sig

Jag och mamma skulle ta en liten tur till Årsta och kolla in hennes nya lgh. Eller vi gick runt den och kollade utsidan. Sen tänkte vi att vi skulle ta en tur i närområdet, kolla in centrum och se om vi hittade Årstaviken. Efter lite bergsklättring och skogvandring hittade vi dit. På vägen fanns det massor med små söta kolonilotter, så nu ska jag och mamma se hur många generationer man måste stå i kö för att få en sån.

Vi gick och gick och helt pltsligt var vi hemma igen, nu gör mina fötter ont och jag ska med gott samvete gå och lägga mig på soffan och se på något intelligentsbefriat på TV.

Just ja, ska på jobbintervju på mammas jobb på torsdag, hoppas dom vill ha mig för det hade varit ett fint jobb för mig det!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Första steget till size 0 eller?? ;)

2009-06-08 @ 21:39:01
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Japp åt nyttig mat också... Mamma är bra hon:)

2009-06-09 @ 11:06:59
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0