M: Jobb jobb jobb

Idag har jag varit på jobbintervju på hemtjänsten.Det gick bra. Så jag kommer antagligen ine lida av någon jobbrist i sommar, vilket är skönt.
Nu försöker jag få tag på mammas chef och se om han har något jobb åt mig. Men han sitter i möte..typiskt.
 
När vi kom hem tog jag och mamma en promenad på N:a hammarbyhamnen och tog båten den långa vägen över sjön (ca. 300m).

Annars händer inte mycket här i Sjöstaden. 

                          

Träd och M/S Lotten
 (Hammarby Sjöstads egen båt)



   
Broöppning
Daviksbron



Kommentarer
Postat av: Moa

Du Sofia... nu hamnade den på SOFIA iallafall!!! Knäppt var helt säker på att jag bytte...hmm ja se tekniken...

2009-06-08 @ 13:12:30
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det får gå för den här gången, men gör INTE om det!!



Du kan ju fixa en egen Moa-kategori förresten.

2009-06-08 @ 21:41:22
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0