M: Så var man gammal

Nu när jag börja bli till åren kommen får jag väl börja med sånt gamla människor gör. Knypplin, mata svanar och andra djur, locka håret på pyttesmå spolar, skaffa en liten töntig hund ( kanske kan göra Eddie lite töntig till hösten, rutig överrock gör nog susen) ja det finns säkert en massa mer.

Skulle titta på segelbåtar igår (Volvo ocean race) men alla båterna hade seglat bort och kvar var en massa turister som vad det verkade som tävlade i och vara mest ivägen. Jag och mamma gick vidare genom stan och sen hem.


Fick tårta och blommor när jag kom hem, mycket trevligt, sen fick jag stryk i MIG av mamma och Anna, man tycker att dom kunde låta mig vinna när jag fyllde år och allt. Men icke!!!

Kameran var med också, första gången i stora världen.



Båt



Ungdomar som tjänar pengar trots finanskris



Här var det ovanligt rent och fint



Jordgubbstårta (jordgubbarna hade dött, blev mandariner och nonstop istället)



Ja ni vet



Jag och blomman

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fick du stryk i MIG?? Vad är det?



Fin tårta!

2009-06-22 @ 21:38:21
Postat av: MoPappa

Varför skriver du inget om resultaten från lördagens spelomgång ???????

ps. barnbidrag imorgon (23/6)

2009-06-22 @ 23:18:35
Postat av: Moa

MIG...typ GENI

2009-06-25 @ 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0