M: Söndag

Inget nytt har hänt. Det är fruktansvärt varmt och jag orkar inte göra någonting. Imorgon ska jag börja jobba, det är väl lika bra ,får inte gjort så mycket annat ändå.

Syster är här och hon och mamma har färgat håret, jag såg på.

Nu sitter jag och mamma i soffan och väntar på att Pushing Daisies (vår nya favorit serie) ska börja. Just nu går det ett fantastisk program,  The diets that time forgot, otroligt dåligt, det verkar vara 20-tals tema idag.

Over and out



Pucshing Daisies

Kl 19:00
Kanal

Kommentarer
Postat av: E.H.B

Vad i?



Ingenting har hänt?

Hur menar du då, nåt måste ju ha hänt under helgen?--

2009-06-28 @ 22:59:20
Postat av: Moa

Å fan det4 glömde jag...

2009-07-05 @ 21:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0