S: Sunny sunday

Idag skiner solen! Eller gjorde i alla fall, var nyss ute med Eddie och då var det mulet.
Sov länge idag, sedan blev det en promenad i styckåsskogen med vilddjuret. Det är så himla fint och mysigt där uppe, speciellt när solen skiner som den gjorde idag. Hade kameran med och tog en massa kort.
Sedan blev det några omgångar boule i stadsparken med Kristian och Micke. Jag inledde helt strålande, och ledde stort ett tag. Sedan kom verkligheten i kapp och mitt briljanta spel försvann. Kom tvåa första omgången, sist andra. Spelade en tredje ooch sista efter att Micke åkt, och då vann Kristian med 13-8 eller nåt. Kristian är ohotad boulemästare. Jaja, man kan inte vara bäst på allt! (Så säger bara en förlorare, jag vet. Men jag är ju en förlorare idag.)

I morrn börjar jag jobba. Eftersom jag ska promenera Eddie bort till Fågelsången och lämna honom där innan jobbet får jag nog gå kvart i nio. Det blir mycket promenixande den här sommaren! 45 min promenad innan jobbet, typ 30 min på lunchen, och 45 min hem. Och så står och går jag hela dagen på jobbet också. Blir nyttigt för mig det, kanske blir av med några sambokilon som smugit sig på sedan jag och Moa flyttade ihop!

Här kommer lite bilder:


Eddie hittar så mycket att nosa på så han kommer på efterkälken


Mitt i fästinggräset


Här hade han trasslat in sig med kopplet mellan tre träd.


Sol!!


Och en bild på hundägarinnan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kommer nog säkert gå ner i vikt om du ska promenera sååå mycket. Men som sagt, är nog nyttigt. Fina bilder du har tagit....

kramar till er från mor

2009-06-14 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0