S: Äääääntligen!!!

(Tycker ni inte om skryt kan ni sluta läsa nu!!)




Tentan är gjord!! Den gick över all förväntan, tror jag lyckas skrapa ihop till ett VG till och med!! Jag är så bra!!! Investeringsbedömning, check! Kunde till och med räkna ut en grej som jag inte visste att jag kunde. ABC-kalkylen gick som en dans!! Självkostnadskalkylen: satt som ett smäck!!! Gött mos!!

Woho!!!! Jag är så lycklig. Tentaångesten är borta, sommarlovet är här, jag överlevde första terminen på uni och gjorde det faktiskt ganska bra, trots minimalt med plugg. Nästa termin ska jag bli bättre. Fest i morrn, fyller år på måndag, den 22 juni kommer Jonas...livet känns rätt najs just nu!

Nu ska det städas och packas. Är lite nostalgisk, typ "åhh, sista natten i min säng på flera månader", "sista duschen i mitt badrum". Kommer sakna min lägenhet och uteplatsen. Köket här är ju helt fabolous. Som tur är har syster också diskmaskin! =)

Arvika here I come!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jaha...jag då?? kommer du inte sakna mig???

2009-06-05 @ 13:57:39
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0