S: A-Town

Fattar inte vad det är, men när jag är hemma är jag alltid jättesugen på att blogga, men när jag är i Arvika brukar jag inte komma på ett piss att skriva. Så även idag. Hoppas att bloggtorkan är snabbt övergående.

Kom till syster igår, och har packat upp det mesta. Datorn är ihopkopplad eller vad man nu kallar det, men den vägrar känna av syrrans trådlösa nätverk. Så inge internet på den, än i alla fall, hoppas det löser sig. Annars får det bli the old fashioned way, med sladd alltså. Är inte helt kompis med syrrans laptop så därför blir det inga bilder än så länge. Ni har väl sett mig förr så ni vet hur jag ser ut ändå! =)

Så nu är jag officiellt Arvikabo! Gick en promenad med Eddie ner till stadsparken, där han jagade gråsparvar och faktiskt nästan fick tag på en. Max 5 cm ifrån! Himla fint där nere i parken, ska gå dit ofta. Jag har ju aldrig bott i den här delen av stan förut! Måste ju låta Eddie bekanta sig med sitt hood ordentligt. Bra för Eddie att träffa massa andra hundar, till slut borde han väl tröttna på att bli hysterisk varje gång. 

Eddie och jag sov hos Josefin i natt för hon tycker inte om att sova själv, och Peter är i Sthlm på Bruce och fotboll. Eftersom hon börjar jobba vid nio gick vi upp astidigt. Hon körde hem mig till syster vid 8.20, därav bloggning denna tidiga timme på en lördag. Syrran var redan vaken när vi kom hem så nu är vi på G för att fixa dagens göromål.

To do:
Förtidsrösta på biblioteket
Handa grejs till muffins, dumlekladdkaka och lite annat fikabröd till mina krävande släktingar
Baka ovan nämnda muffins och kladdkaka
Göra mig i ordning för kalas nr 1

Hejs hejs så länge



(och för er som undrar som satan, nej jag fyller inte år förrän på måndag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0