S: Arvikafestivalen here I come!!!

Har varit och hälsat på mina arbetskompisar och kollat när jag får börja jobba. Jag börjar på måndag!! Jag ska även jobba den här lördagen i stället för chefen. Dessutom får jag ledigt heeela Arvikafestivalen!! Chefen lovade mig det för flera månader sen, men jag trodde han glömt och att det skulle vara så få som jobbade då att jag inte kunde få ledigt. Jag var beredd att be på mina bara knän, erbjuda mig att byta till mig allas lördagar och lova att ha ständig diskvecka hela sommaren för att få ledigt. Men det behövde jag inte, jag får ledigt tordag, fredag och lördag!!! Kan inte bli bättre!!

Ska bli kul att komma tillbaka och träffa alla. Och få nåt att göra om dagarna, nu har jag varit ensam hemma EN dag, och jag är redan uttråkad till max. Syrrans lägenhet är ju mitt hem för sommaren men än så länge känns det mer som att jag är en tillfällig besökare. Men det blir väl "hem" detta också bara jag bott här ett tag. Hon är ledig på onsdag så då får jag lite sällskap. Och i morrn ska jag till mamma och klippa gräs. Det är hennes morsdags-present från mig, gräsklippning hela sommaren. Mat ska jag få också, matjessill, gräddfil och potatis. Mumma!!!

Nu ska jag fixa i ordning fika, för pappsen och Senja kommer snart och ska fira mig.

Hejs!



Så här glad är jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0