S: Besök!!

Nu är han här!! Jag blev hämtad på jobbet av Anna, Kristian och Jonas. Jonas hade med två kanadensiska flaggor som Kristian satte fram på sidorutorna på bilen, som på en diplomatbil. Gissa om folk stirrade när vi tog raggen genom Arvika!
Vi har grillat i Solvik, Kristians mamma hade bunkrat upp kött för ett helt fotbollslag. Sååå himla gött! Och jordgubbspaj till efterrätt, gissa om jag blev mätt. Är mätt fortfarande.

Nu ska jag ta en dusch och sen sova. Jonas slocknade efter ungefär två minuter i soffan. Han är trött stackaren, har inte sovit på över ett dygn. Jag är också trött, all excitement har tagit ut sin rätt! I morrn ska jag jobba medan de andra ska ha lyxfrukost med pancakes och maple syrup, och sen göra massa skojsiga saker hela dagen. Just nu suger det att vara fattig student! Men men, hinner ju umgås lite på kvällarna, och helgerna.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0