S: Ett pliktskyldigt och fantasilöst inlägg

Gick till mamma i morse, gjorde en tidsstudie för att se hur lång tid det tar härifrån Jakobsgatan bort till Fågelsången. 23 min, inklusive Eddies nosande överallt, kissande på varenda grej som sticker upp mer än 2 cm över marken och en bajspaus. Eddie hade bajspaus alltså, inte jag.
Sen gick jag till jobbet. Det var skoj idag med, träffade en kund som tydligen saknat mig och som frågade om jag hade sommarlov och hur jag trivdes i skolan och vad jag läste för nåt och en himla massa. Kul att de märker nån skillnad när man inte är där!

Nu har jag precis färgat håret, välbehövligt för jag hade en dryg centimeters utväxt. Nu är jag nästan svart i håret igen! Det är som de säger: once you go black you never go back! =)

Om mindre än en vecka kommer Jonas "SpillyMcSpilster" Boger!!! Ska tvinga honom att gästblogga. Hoppas han är lika rolig i skrift som han är live. Stavar som en kratta gör han i alla fall!

I morrn jobbar syrran sista dagen innan semestern...måste säga att jag är lite avis, mest för att hon är ledig under hela Jonas besök. Kommer inte kunna vara med på allt skoj i år. Men men, det blir ju så när man pluggar, får inte en krona nånstans i från så jag måste jobba. Räkningarna trillar in ändå! Tur att jag har ett jobb jag trivs med i alla fall, det är liksom aldrig jobbigt att gå dit. Det är nog inte alla som känner så antar jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0