S: Go with the flow!

Jag känner mig så duktig! Och ganska smart också! Har pluggat en massa idag, först mellan tio och två, sedan kom ett trevligt litet avbrott, och sedan har jag suttit hemma i köket från klockan tre-nångång ända fram till nio! Har just nu paus för Greys Anatomy.
Känner att ekvivalentkalkylerna, självkostnadskalkylerna och ABC-kalkylerna sitter som ett smäck!! Eller ja, har ju fel ibland enligt facit men nu har jag oftare rätt än fel i alla fall. Så var det inte i förmiddags. Både jag och Josefine kände för att pissa på den jävla boken och övningarna för vi hade bara fel fel fel hela tiden. Nu känns det mycket bättre!
Härligt att hamna i ett flow, för det är så mycket roligare när man fattar!!

Kör ett självtest nu, gör uppgifterna på en gammal tenta, helt utan att tjuvkika i facit, sen när jag är klar ska jag rätta tentan och ge mig själv poäng och se hur jag ligger till. Får jag G är jag nöjd! 25 poäng är målet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Min box vill inte visa kanal 5!! ALLA andra kanaler funkar... buhu... =(

Ja ja... går ju repris på söndag... får spela in det.

2009-06-03 @ 21:32:48
URL: http://annaandtheblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller alla tummar som finns och lite till.... Du är ju bäst!!

Massor med kramar

2009-06-03 @ 22:05:34
Postat av: Sofia

Nja, bäst å bäst...beror nog på vem man jämför med du mamma! =)

2009-06-03 @ 23:29:56
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0