S: Godkänd, woho!!

Resultatet från organisation och etik-tentan har kommit upp på nätet redan, en hel vecka före sista datum. Jag fick 49 poäng!!! Nio poäng över G-gränsen, helt otroligt!! Räknade vad jag trodde jag skulle få för poäng innan jag lämnade in och kom bara upp i 41 p, så jag var lite nervös för underkänt nu innan. Kunde ju lika gärna ha överskattat min förmåga och bara fått 39 poäng. Men det fick jag inte!! Slipper omtentan i augusti!!!!!


Nu är jag en semla igen!!*





*Glad som en semla: vissa gånger när jag är riktigt glad över något, har jag fått höra att jag ler jag så stort att leendet hade gått hela vägen runt, om inte öronen suttit i vägen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ettt JÄTTEGRATTIS, du är ju för go alltså...hur många poäng kunde man få?

Nattikramar till Eddie, Anna och dig

2009-06-11 @ 22:35:04
Postat av: Sofia

80 poäng var max. G 40 p, VG 60 p.

2009-06-12 @ 00:53:04
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0