S: Häcklös!

Idag har våran häck försvunnit. Det kom en lastbil med skopa och drog upp den. Vi ska få en ny häck i höst, en lägre, mer levande variant som är grön året om. Nu ser vår uteplats ut som ett jordigt slagfält. Och vi har max insyn! Trodde det bara var vår häck som skulle upp (trodde det kanske hade nåt med min fina klippning att göra) men de drog upp häcken hos grannarna också.



Mycket häck på flaket...


Eftersom häcken kilade fast nätet mot staketet fick jag fixa till det lite med mer ståltråd när gubbarna var klara.


Så här ser det ut nu, helt kalt och öppet. Blir nog inge mer bikinisolande för mig!


Eddie inspekterade förödelsen och tog några glädjeskutt i jorden.


Och vet ni vad det bästa var! Jag sa till en av gubbarna att vi inte skulle vara här under sommaren och att de gärna fick gräva upp hela skiten och så gräs. Så det ska han göra! Han ska sköta vårt gräsmatta ända tills i slutet av augusti när vi kommer tillbaka. Klippa och så och vattna och allt. Snäll gubbe!!! Mer såna åt folket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Woho! Vilken snällis =)

2009-06-02 @ 16:46:11
URL: http://annaandtheblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jämt görsnäll var han!! Och gråhårig!

2009-06-02 @ 17:47:18
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0