S: Jag HATAR kalkyler!

Jag blir bara förbannad när jag sitter med de jävla övningsuppgifterna!!!
Läser uppgiften, fattar nada, kollar facit, fattar i stort sett ingenting, skriver av facit och går vidare till nästa uppgift. Måste lära mig ett helt nytt språk för att klara av detta. Det är MO, TO, DL, DM, AFFO, SjK, TVK, differentierade påläggsbaser, trånga sektioner, räkna baklänges, aktiviteter, fördelningsnycklar, efterkalkyler, minimikalkyler, stegkalkyler, divisionskalkyler, självkostnadskalkyler, normalkalkyler, ABC-kalkyler...jävla KUK-KALKYLER är vad det är!! Kan inte ens skriva ordentligt längre! Jag skriver ett tal, och ska göra ett rakt streck under talet för att räkna division, men tre gånger i rad slinter jag med pennan och ritar strecket igenom talet!! Suddar hål i pappret. Skriver skitsmått för att få plats med fem stora uträkningar på de sista två raderna på sidan för att få med hela uppgiften på samma blad = allt blir kladdigt och oläsligt.

Ge mig fredag NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0