S: Idag är ingen vanlig dag

För idag är det Moas födelsedag!!! Denna blonda tjej som jag träffade när vi var blott 13 år. Vi blev bästisar och roade oss med att försöka spela upp ringsignalerna exakt samtidigt på min och hennes mammas Bosch mobiltelefon medan vi snackade i telefon. Vi åkte till Arvika och köpte blondering som vi hade i Moas långa, tjocka oförstörda hår. Vi hade fjortisfyllor i Årjäng.

Efter nian hade vi ingen kontakt alls, fram tills för knappt ett år sedan när jag fann min forna bästis på facebook. Nu bor vi ihop, jag, Moa och Eddie.
Moa, denna bystiga blondin som älskar engelsk kungahistoria och är en expert på att försova sig. Hon som direkt tog Eddie till sitt hjärta och många helger har passat honom under mina Arvikaturer. Hon som om det är möjligt har precis lika dålig karaktär som mig vad gäller sötsaker. Hon som tog hand om min tvätt hela vårterminen.

Grattis Moa! Nu är du också bara ett år från att vara vuxen!


Kommentarer
Postat av: emma

Grattis på födelsedagen gumman ;)

2009-06-21 @ 15:35:42
Postat av: Chrillan

Grattis Moa! Hoppas att du firar ordentligt!

2009-06-21 @ 16:04:38
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0