S: Jädrar va gött!!

Gissa vad jag ska göra på torsdag?? Jag ska lyxa till det rejält och gå på Oscar Statt Spa för en thalasso-kur. Jag ska under 80 min få kroppen peelad, bli inkletad i alger och få ansiktismassage, rengöring och ansiksmask. 845 kr går kalaset på men jag har kvar ett presentkort som jag fick av världens bästa ex Michael förra året när jag fyllde år. Skulle ha utnyttjat det i november, men samma vecka blev pappsen sjuk så då hade jag inte lust att gå på spa, sedan blev han frisk men då hade jag flyttat till Karlstad. Bättre sent än aldrig! Det blir som en födelsedagspresent till mig själv! Denna veckan var liksom den enda på hela sommaren som jag har tid att gå på spa, för på måndag börjar jag ju jobba.
Ska även försöka hinna få utskrivet nya p-piller innan veckan är slut, för jag ska börja på en ny karta på måndag är det meningen men jag har slut på dem.
Dessutom skulle jag behöva gå till tandläkaren för en vanlig koll, typ ta bort tandsten och röntga tänderna, och till optikern för att göra en ny syntest och få nya linser. Ser skitdåligt med de jag har, så jag ska ha en annan styrka på dem den här gången. Kanske kan fixa två av grejerna i morrn, får säkert med mig syrran ner på stan så då kan vi kika in hos tandläkaren och Synoptik.

Nu kommer snart mamsen och hämtar mig, för jag ska klippa hennes gräsmatta i utbyte mot mat.



Ahhhh...!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad billigt det var!!! Kollade här nere på andra sidan gatan och där kostade en liten ansiktsbehandling typ 600 kr:( Have fun...

2009-06-09 @ 14:20:29
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

En 50 min ansiktsbehandling kostar 615 kr, har varit på en sån och jävlar vad ont det gör när de gör portömning! Tårarna rann ofrivilligt.

2009-06-09 @ 17:20:37
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Moa

Hmm låter inget värre, håller mig nog obehandlad..

2009-06-09 @ 21:41:36
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0