S: Julafton, i juni redan???

När syster kom hem förut hade hon med sig en kasse. "Jag köpte en grej till dig", sa hon. Upp drar jag en jacka, en grå från Vero Moda. Den var skitsnygg, precis en sån modell som jag själv hade köpt, och den satt som gjutet!!! Tappade bort min svarta jacka förrförra helgen på bryggan så jag har lånat syrrans prassliga tunna vindjacka. Inge fel på den inte, men inte direkt nån "finjacka" som man drar över en klänning och går ut i. Den hade hon köpt helt på eget bevåg, och jag blev så himla glad, hade inte kunnat valt bättre själv!!

Sedan säger hon att hon köpt en till grej, och så drar hon upp en DIGITALKAMERA!!! En sprillans ny en, med 8 megapixlar, 2 Gb minneskort och bamseskärm och 3 x optisk zoom. Min gamla (för överigt syrrans första, köpte den av henne när jag tappat bort min i Malmö) har 4 megapixlar, 2 x optisk zoom, pytteskärm och 256 Mb minneskort. Behöver jag säga att jag blev glad som en semla? =) Syster hade fått skattepengarna idag och tyckte synd om mig som får betala tillbaks. Så då spenderar hon en massa pengar på mig!! Och det är varken min födelsedag eller julafton!! Snällt va!


Vet inte vad ni tycker, men min syster LÄR ju vara snällare än era systrar. Så det så!!



Eddie fick agera fotomodell så att jag fick prova alla finesser på kameran. Något motvilligt måste jag säga, han vägrade att posera och bara låg och sov i stället.


Nya pärlan!! 
(Och nej, Benq uttalas tyddligen INTE bänk som jag envisas med att säga, utan Ben-Q)

Kommentarer
Postat av: helen

snæll søster du har! ;) værsta bæsta jue!

2009-06-10 @ 09:20:31
URL: http://helojn.webblogg.se/
Postat av: Moa

Wow... vad har hänt med världen?? Lyckan regnar ner på vår lilla sofia..

2009-06-10 @ 12:30:50
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta!!

2009-06-10 @ 23:47:07
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0