S: Kvällspromenad

Nu har vi nyss kommit hem från en kvällspromenad på stan. Vi gick ner till bryggan och lyssnade på Môra Per och kollade på slagsmål. En antagligen väldigt överförfriskad person med kasst ölsinne blev aggressiv och försökte skalla en ordningsvakt, när det stod två poliser och två ordningsvakter runt honom. Inte så smart, de tryckte ner honom i marken och satte handbojor på honom, men han lugnade sig inte utan klängde sig fast med benen runt en av polisernas ben när de skulle dra iväg med honom...underhållning på hög nivå! Mycket folk var det där nere i alla fall. Eddie blir lite nervös i stora folksamlingar, så han fick sitta på min arm och kika. Tog vägen förbi torget och sen Timmys på hemvägen. Träffade lite känt folk, så nu har jag fått mitt sociala behov mättat för idag.

Syrran ska lägga sig nu, och jag ska kolla på ett avsnitt Medium, min favvisserie!

Det blir boule i stadsparken i morrn, om inte Kristian är för bakfull!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0