S: Lördag

Idag har jag jobbat, och det var riktigt skoj! Till och med så skoj att jag ser fram emot att börja jobba på riktigt på måndag. Med det här pissiga sommarvädret kan man lika gärna arbeta. Men med min vanliga tur kommer antagligen sommaren slå till med full kraft kl 09.30 på måndag morgon. Till och med chefen sa till mig förrförra året när jag hade semester och det var ständigt regn regn regn, att jag skulle börja jobba igen så att sommaren skulle komma tillbaka. Hade två soldagar på de fyra veckorna jag var ledig.

När syster kom hem från jobbet hade hon köpt med pizza och hawaiisallad. Erbjöd mig att slänga ihop nåt lördagsgod mat av det som fanns hemma, typ färsbiffar, färskpotatis i ugn och nån sås på creme fraiche. Anna lät inte överdrivet förtjust så det fick bli Amigo på vägen hem i stället!

Nu ska vi se på tv och dega. Ska ner en tur på stan sen och kika på alla fulla människor. Trodde inte så många skulle ut idag med tanke på vädret, men jag hade nog fel!

Verkar lösa sig med midsommarfest också, föreslog lite försiktigt att Peter kunde ha fest. Så det verkar bli så! =)

Nej nu får jag gå ut en tur med Eddie, han förgiftar oss med sina stinkande fisar hela tiden. Han är nog nödig stackaren.

Hejs hejs

Kommentarer
Postat av: therese

hur gikk det forresten med returen for kläderna til det dret företaget?!

2009-06-15 @ 10:32:03
Postat av: Sofia

Det går åt helvete!! Har mailat minst 10 grr men får inget svar alls. Har googlat företaget och hittat flera som drabbats av samma sak, alltså köpt grejer som de förskottsbetalat och sedan returnerat, och de har inte heller fått pengar tillbaks. Får vara glad att det bara var 349 kr, en del hade slängt ut runt tusenlappen. Funderar på att polisanmäla dem, ska höra med Stefan nästa gång jag träffar honom!

2009-06-15 @ 20:18:03
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: therese

ett riktigt bajs företag da...kansje kan sende en torped på dom?!:)

2009-06-16 @ 11:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0