S: Snart är det över

Oooorkar. Inte. Plugga. Mera!

Nu vill jag bara ha skiten gjord. Om 18 timmar är det över, antagligen tidigare för jag brukar inte sitta så länge.

Satt i bibblan med Josefine förut och var inte så produktiv som igår. Skrattade som satan åt ordet räntefot. Sms:ade Moa som satt fem bord bort: "Aj aj!! Jag har så ont i min räntefot!!", och så skrattade jag åt min briljanta humor. Så kallade Josefine facit för fack-it och då skrattade jag så tårarna och mascaran rann och jag fick inte luft. Sedan skärpte jag mig lite.

Har i alla fall lärt mig att beräkna pay off-tid och nuvärde idag GÖTT! Vill verkligen, verkligen klara denna tentan. Har ju klarat allt hittills (tror jag, är ju inte helt säker på den vi hade i fredags) och vill inte bryta min svit! Vill definitivt inte plugga i sommar heller. 

Nu ska jag bara slappa fram tills i kväll, då ska jag kika lite mera på övningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0