S: Söndag

Idag har varit en bra dag! Vaknade med huvudvärk efter gårdagens vindrickande men det var lätt avhjälpt med en treo. Gårdagen ja, en helt okej utekväll! Fick ju se Dregen utan tröja, lätt värt 180 spänn...tog massa kort men min kamera är ute på vift så jag kan tyvärr inte dela upplevelsen mer er just nu. Men så fort kameran är i rätta händer så!

Ingen har väl undgått att märka det härliga solskenet som väderguden bjöd på idag. En perfekt dag för boule! Vi spelade nere i stadsparken, min syster, jag, och Kristian och Micke. Först körde vi en provomgång, killar mot tjejer, och jag minns inte riktigt hur det slutade...men andra matchen däremot, då var det jag och Micke mot Anna och Kristian. Motståndarlaget gav järnet direkt och ledde helt plötsligt med 10-0. ALLA trodde vi var uträknade...men så började vi spela helt briljant, briljant I tell you! 10-0 blev 10-4, 10-8 och när spänningen var som allra störst drog vi förbi och vann! Segerlyckan var total. Förlorarna ville ha revansch så spelade tog en match till. Ja, det var väl allt jag hade att berätta om dagens boulespel. Tror inte jag glömt några viktiga detaljer.

Nu ikväll har vi haft movienight med tillhörande pizza. Vi såg Hot Rod, lätt en av de coolaste filmerna jag sett! Kristian skrattade typ hela tiden så bara det var underhållande. Jag ville även se Superbad men det ville inte de andra. Vi sparar den till en annan kväll.

Och VET NI vad som händer i morrn? Jonas Boger, världens roligaste människa, landar på Gardermoen kl 14.25!! Så när jag slutar jobbet får jag träffa honom igen! Som jag har saknat honom. Livet kändes helt plötsligt pissigt, grått och trist där i slutet av juli förra året när han åkte hem igen. Nu kommer han hit igen och förgyller vår tillvaro under fyra veckor! I like!!!

Bjuder på ett klipp från filmen:

 

Cool beans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0