S: Tröööött

Gjorde hela tentan, utan fusk! Gjorde ett mastodontfel på resultat- & balandbudget, kommer ju inte ihåg hur man gjorde. Där rök 7 poäng av 10. Lärde mig ju det till en tenta vi hade 28 mars, det är ju så glömt nu! Hoppade helt över investeringsbedömningen (10p) eftersom jag inte börjat plugga på det än. Jag kom upp i: (tadadamdamdamTAAAAAAA!!!!!)

25 poäng!!!

Alltså precis det som krävs för G. Känner mig inte helt trygg med det, så i morrn ska det läsas lite teori, för där kan man alltid skrapa ihop nån poäng. Och lite satans investeringsbedömning som är preciiiiis så tråkigt som det låter. Tänker lära mig att beräkna pay-off-tid, resten skiter jag i. Det borde i alla fall ge 1, kanske till och med 2 poäng att kunna räkna ut det!

Började på investeringsbedömingen nu men det gick inge vidare, så nu har hjärnan sagt ifrån. Det är nog dags att gå och lägga sig, mycket som ska in i huvet i morrn med!

Hejs hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0