S: Varning för hemska bilder

Jag och syrran har gjort såna där girlie stuff och lagt en varsinn ansiktsmask! Syrran fann nån ny sort på H&M, en färdig mask som man bara lägger på ansiktet (för er som inte är så bevandrade i ansiktsmaskdjungeln kan jag tala om att det vanligtvis är en flytande kräm eller gele man kletar på, som endera ska tvättas bort eller dras bort efter att den stelnat). Masken är ju såklart en one size, men denna måste vara gjord för elefantmannen eller nåt, så abnormt stor som den var. Det var som en tunn, blöt och sladdrig trasa. Jag skrattade så jag skakade och inte fick luft när vi tog kort på oss själva! Se på bilderna så fattar ni varför.... (har skrattat som ett fån för varje bild jag lagt upp nu, syrran tycker jag är konstig tror jag. Är övertrött kanske)


Energi till syster, lugnande till mig.


Hjääälp!! Jason från Fredag den 13-filmerna!!!


Ehhh, ja ni ser själva...


Syrran skulle lätt platsa i en skräckis med den blicken...


Här håller jag på att bryta ihop


Bleker tänderna samtidigt, så jag har en tunn gelestrip på tänderna...i övrigt har jag inga kommentarer.


Hahahahahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: therese

haha på den siste bilden ser anna ut som en veldi rar figur!typ en serieteckningsak...eller nåt:)

2009-06-18 @ 08:13:07
Postat av: Anonym

Anna ser ut som en liten hundvalp på sista bilden. Anna verkar ta det lite mer på allvar än vad du verkar göra! haha

2009-06-18 @ 22:47:42
Postat av: Sofia

Ja det är nåt med sista bilden som gör att jag börjar gapskratta varje gång jag ser den! Tycker hon är lik en höna, kanske är därför...

2009-06-18 @ 23:24:59
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0