S: Vi får besök!

Erik kommer hit sen, han åker med syster när hon åker hem från jobbet, och åker hem med henne när hon börjar klockan tolv i morrn. Har redan förberett middagen till mig och syster, men det blir mat så att det räcker till Erik med.

Känner mig som västa hemmafrun! En vecka går an, är ju ändå ledig så jag lagar så gärna mat till min hårt arbetande syster. Men tänk att vara hemmafru på riktigt! Ha en gubbe som jobbar och försörjer familjen, och själv går man hemma hela dagarna och sköter markservicen. Tvätta, städa, laga mat och ta hand om tre snoriga ungar. NEJ TACK!!!



Inte min stil

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Ja verkligen! Får hoppas dom tar sitt förnuft till fånga och behåller den efter sommaren också! =)

2009-06-12 @ 09:31:02
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0