S: Partypics och obefintligt plugg

Så var man hemma igen då! Sista dagarna i Kd innan sommarlov! Eller lov, jag ska jobba hela sommaren utom första veckan. På fredag tar jag med mig mitt obefintliga ordningssinne och en säck kläder och flyttar in mig själv, Eddie och lite kaos på Jakobsgatan hos syster. Undrar hur det ska gå...som tur är har Anna vett på att säga till mig när jag stökar ner för mycket. Jag tror det kommer bli görsköj! Efter fyra års ensamboende har jag senaste halvåret vant mig vid att ha en sambo. Är nog mer en sällskapsperson än en ensamvarg.

Josefine kom hit förut för lite tentaplugg i solen. Första halvtimmen gick okej för mig, sedan såg jag på yr.no att det skulle bli dåligt väder i morrn. På med bikinin och solskyddsfaktor 15! La mig i solen och solade ryggen. Min framsida är fortfarande ilsket röd så den försökte jag skydda från solen. Det var allt plugg som blev idag. Men i morrn!! Oj oj, DÅ ska det pluggas! Klockan nio ska vi ses i bibblan för att finputsa etikarbetet, sedan blir det mer ekonomistyrningsplugg. Och dåligt väder. Najs kombo! På tal på kombo, min sambo kommer hem i morgon med ett tåg klockan tio, sedan ska hon bosätta sig i bibblan tills det stänger antar jag för hon har tenta på onsdag.

Nu ska jag hoppa i duschen och tvätta bort all svett. Bilder har jag ju lovat också så här kommer några:


Jonas är en riktig Guitar Hero-talang


Söta Helen


Spelade Guitar Hero mot Jonas och jag kan utan att överdriva säga att jag SÖG hästballe på GH efter några glas vin. Han hade säkert vunnit om jag varit nykter också, men kanske inte utklassat mig riktigt så mycket.


Brudarna.


Eddie tyckte det var varmt i solen. Visst är han för söt!!

Kommentarer
Postat av: helen

hahahaha va kuuuul ;) tack før lørdagen :)antar du har massa bilder.. . :p



bakis på søndag?



Puss på dæ!

2009-06-02 @ 09:22:00
URL: http://helojn.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Litte bakis ja, fattar inte hur jag kunde bli så full? Kanske berodde på det fina vädret på dagen...ja så måste det va!

Har en del bilder på oss tre men inte många som går att visa upp, du är expert på att göra crazy miner på alla bilder!

2009-06-02 @ 14:56:26
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0