Dagen efter

När jag vaknade vid nio:

1. Törstig som satan
2. Hade pulserande huvudvärk
3. Var lätt illamående
4. Gårdagens smink i hela ansiktet
5. En hemsk andedräkt

Alltså, ungefär som det brukar kännas. Efter en treo och några mer timmars sömn blev det bättre. Mår oförskämt bra idag måste jag säga, lite seg och trött men det är allt.

Var på Nöjesfabriken igår för första gången. Var ett okej ställe tycker jag. Kände ju inte nån förutom de jag var där med, men men. Var okej i alla fall! Jag DANSADE. De som känner mig väl vet att det inte är nåt jag brukar göra. Det krävs en del alkohol för att jag ska gå upp på dansgolvet.
Tog svarttaxi dit och vittaxi hem. Svart kostar 100 kr, den vita 174 kr. We like svarttaxi! =)



Nu blir det pizza. Har beställt på onlinepizza.se, hur bra som helst!! Man slipper prata med nån och man behöver inte gå utanför dörren. Man betalar med kort så när pizzagubben knackar på är det bara att ta emot pizzorna och se glad ut.

Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0