Doktor Hus

Efter en synnerligen händelselös dag som mest bestått av plugg, plugg och åter plugg, har jag nu sätt mig i soffan framför Dr House. Han är briljant!

Blir inge mer pluggande idag tror jag, utan jag får ta nya tag i morgon. Ska klippa mig i morrn också! En klasskompis är utbildad frisör så hon ska gå lös med saxen i mitt långa slitna hår. Minns inte när jag klippte mig sist, kan ha varit i höstas annars var det i början av juli. Inte konstigt håret bara hänger platt som en ful hjälm.

Moa har varit så duktig och bloggat nu när jag själv inte haft något att blogga om, och tvättat en jävla massa, inte bara sina kläder utan mina sängkläder som hon manglat (lyxigt) och resten av tvätten i min tvättkorg, helt på eget initiativ! Ibland är det riktigt najs att ha en sambo.

Sen ska tavlan upp, har fått den nya ramen nu! Vi ska använda ståltråden, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, jag vägrar gå dit en gång till! Det var jättepinsamt innan hon gav sig! Tänk på att skruva fast ståltråden ordentligt annars får man inte byta ;)!

2009-03-10 @ 22:30:16
Postat av: Moa

vi har hängt upp den ordentligt den här gången...vi lovar!!

2009-03-10 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0