En typisk söndag i mitt liv

Det har inte varit en jättebra dag idag.

1. Det snöar. Som fan.
2. Kunde inte se reprisen av Desperate Housewives vid tre för kanal 5 funkade inte pga snöovädret. TV3, TV4 och ettan funkade inte heller.
3. Jag kom på vad den lilla stålfjädern som följer med IKEAS ramar är bra för. Jag är ett sånt %&#"?)@ pucko!!! Nästan så jag borde avlivas faktiskt. Jag SKÄMS!

SJÄLVKLART
är det en ståltråd som man ska hänga upp tavlan med, inte en fjäder. Hade jag fattat det igår hade inte ramhelvetet åkt i golvet och vi varit tvungna att köpa en ny för 250 spänn. Tror inte de godkänner en reklamation pga att snöret gick sönder.
- Men varför använde ni inte ståltråden som följer med?, kommer de på reklamationsavdelningen fråga.
- Nej, vi är så korkade så vi fattade inte att det var en ståltråd, vi trodde det var en fjäder och vi kunde inte förstå varför den fanns med i förpackningen! Vem behöver en stålfjäder för att sätta upp en tavla liksom..! Hehehe..." skrattar vi nervöst.
- AVSLAG! flinar hon elakt, och vi springer skrämda därifrån medan vi hör hennes hånskratt.

Nej, det utsätter jag mig inte för. Känns så jävla surt att behöva punga upp med massa pengar när vi inte är överdrivet rika just nu, men vi vill ju ändå få i ordning inför helgen. Allt på grund av vår egen DUMHET.



Jävla fjäder/ståltrådshelvete! Och jävla IKEA, hade de format ståltråden som en ståltråd i stället för en fjäder
hade vi fattat vad den var bra för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0