Fest!!!

Har inte bloggat nåt idag av den enkla anledningen att jag inte gjort ett skit. Moa är i Grums och grattar Emma till examen, och hon kommer inte hit förrän vid sextiden. Så jag är helt ensam, både Eddie-lös och Moa-lös. Gick upp lite före elva, gjorde scones som blev äckliga av nån anledning. Har aldrig hänt förr. Moa drog vid tolv, och jag satt vid datorn ett tag. Klockan ett la jag mig igen och sov en timme....uhhh va gött!

De första gästerna kommer om en timme ungefär så jag håller på att göra mig i ordning nu. Känns så himla kul att sminka sig nu när jag varit begränsad till mascara i två veckor. Kul att få känna sig lite snygg och dölja utslagen, som i och för sig börjar bli bättre, men jag är ändå misstänkt likt ett stoppljus runt munnen.

Här är en lista på de som kommer:

Syster Anna
Kristian
Lasse
Therese
Peter
Erik
Giovanna
Christin
Emma
Stefan +3
Erica + 2 kanske
Thomas
Jenny

Åhh vad kul det kommer bli!!!

Hörs i morrn igen, tror inte jag bloggar nåt mer idag. Om jag inte lyckas få nån att skriva ett gästinlägg då.

Hejs hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0