Fredag!

Tentan är gjord, det är fredag och livet känns allmänt skönt! Hur firar vi då detta på bästa sätt? Ögontjänare som vi är, städar vi innan vi får besök. Så de senaste timmarna har gått åt till att städa hela lägenheten. Dammråttorna har försvunnit in in dammsugaren, golven har torkats, toaletten skrubbats. Tog emot lite att börja men nu är det äntligen klart!
Christin har varit här ikväll också. Hon har lekt med Eddie en hel massa, och hjälpt oss hämta Moas fina röda soffa från förrådet för att vi ska ha sittplats till alla i morrn. Hon och Moa bar, och jag tittade på! Bra arbetsfördelning tycker jag! =)

Har färgat håret igen också. Trivdes bra när jag var riktigt mörk, så nu hjälpte Christin mig att färga håret mörkbrunt. Så nära svart man kan komma. Hade nog kunnat ta en vanlig brun färg, men nu är det gjort. Vill ha en kall färg, och den jag färgade för tre veckor sen var lite ljusare och rödaktig.

Är Eddie-lös nu. Känns tomt redan :( Mammas Mårten var här för 20 minuter sen och hämtade honom. Blir ett orosmoment att ha honom här när vi ska ha fest, för det är mycket stor rymningsrisk när fulla folk springer in och ut. Får tillbaks honom på måndag.

Bjuder på lite bilder från vår nystädade lägenhet och vårt tillfälligt ommöblerade vardagsrum!



Moas röda soffa matchar tavlan!



Se så fint! Diskbänken blänker nästan!



Inga marknadsföringspapper på bordet!



Min älskling har åkt på en weekend i Arvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0