Händelselös dag

Ja idag kommer jag inte ha mycket att skriva om tyvärr. Blir plugg för hela slanten idag så det blir nog inge bloggande för mig. Ska klippa mig vid tre också, kanske slänger upp en före och efterbild på det.

Såg inte bara en, utan TRE ekorrar när jag var ute med Eddie förut! Dom är ju så söta! Eddie har nog varit ett ekollon i sitt förra liv för han är helt hysteriskt arg på dem. Vi jagade två av dem, upp i ett träd, och Eddie försökte klättra upp i trädet medan han skällde frustrerat på dem. Eddie kan inte klättra.


OBS: Ekorren på bilden har inget med artikeln att göra

Kommentarer
Postat av: Sofias mamma

Lycka till med pluggandet. Hoppas jag får se en bild av klippresultatet...kramizar från mamma

2009-03-11 @ 16:10:51
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Christin

Jag tror oxå att Eddie varit ett ekollon i sitt förra liv, eller ett hundkex!



Är jättenöjd med håret, hälsa frissan det! Hon var mycket proffsigare än jag trodde, Åskar skulle kunna lära sig ett och annat av henne... :)

2009-03-12 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0