Konsten att göra grupparbete

Har nämnt att vi håller på med ett grupparbete i marknadsföring. Det ska lämnas på torsdag, och vi börjar äntligen bli klara.

Jag som är lite av ett kontrollfreak när det gäller skolarbeten tog såklart på mig uppgiften att sammaställa allt. Jag började på arbetet, skrev ut och delade ut till de andra. Efter några små justeringar mailade jag arbetet till mina tre gruppkamrater. Då ingen av dem kunde öppna arbetet kan jag kanske ta på mig att jag glömde bifoga det, men bara kanske. De tre kan ju ha gjort fel, och jag rätt. I alla fall, vi har mailat arbetet fram och tillbaks, och typ ingen gång har de kunnat öppna det eftersom jag har Word och de har Open Office, nåt gratisprogram. Jag har fått tillbaks första versionen kompletterad med deras arbete, som jag har klippt ut och klistat in i min senaste version, som jag sedan mailat tillbaks. Nu idag fick jag mail av Josefine, eftersom hon skulle markera i texten vart hon ville ha källhänvisningar. Hon kunde inte öppna senaste arbetet så hon fick fylla i det gamla, sen vara det bara för mig att klippa och klistra. Det är inte lätt alla gånger, men nu, NU börjar vi faktiskt bli klara!!
Vi har kommit överens om vilka krav vi har. Alla nöjer sig med G. Det är inte det jag brukar sikta på, men just nu är jag bara nöjd om det blir godkänt faktiskt. Ämnet känns inte så inspirerande, så jag vill bara klara av skiten och börja på nästa kurs.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

G??? Det är absolut inte likt DIG!!!

Massor med kramar + till Eddie förstås

2009-03-03 @ 15:48:19
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

När man söker jobb sen så är det ingen som bryr sig vad man hade för betyg på kurserna, så huvudsaken är att man har godkänt.

2009-03-03 @ 20:51:30
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Blev nåt vajsing förut så min kommentar blev inte publicerad. Men ser nu att den blev det, tre ggr till och med!

2009-03-04 @ 01:17:14
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0