M: Jag har varit saknad

Har hört att det finns personer som önskar att jag var lite mer aktiv på bloggen. Så nu är jag här! idag vaknade jag kl sex ovanligt pigg och rask. Så jag hoppade upp ur sängen ocgh åt frukost och gkorde andra morgonbestyr helt utan stress. När jag var färdig redo att gå var kl bara sju och det känns lite väl tidigt att vara på skolan (så roligt är det inte) så jag beslöt mig för att lägga mig i sängen igen, där somnade jag och vaknade fem i åtta och upptäckte att all pigghet var borta och nu kändes det mer som om någon hade kört över mig med en ångvält. Jag släpade mig upp ur sängen och tog sikte mot skolan, på vägen dit blev jag nästan överfallen av en ekorre som sprang förbi. Väl framme hoppade jag käckt upp för alla trappor och satte mig å rade längst bak bland dom coola kidzen.
Dagens föreläsning var oherhört ogivande. Vi gick igenom våra grupparbeten och pratade om samma saker vi redan spenderat halva onsdagen med att göra, fast nu var vi tvunga och höra på övriga gruppers komentarer och åsikter och bla bla bla.
Sen letade jag upp Sofia i biblioteket där hon satt med sina konstiga siffror och såg smart ut, drog iväg henne och Josefine och åt lunch och en aldrig så lite våffla.

Nu ska jag packa för min spännande resa imorgon!

Tanken är jag ska blogga om min fantastiska och långa resa till vår huvudstad, men Sofia sa att ingen bryr sig om bilder på motorvägen eller vilka vägskyltar jag sett, så jag får se hur jag gör.

         
Hammaby Sjöstads by night
 
Hammrby Sjöstad by day

Det var alltså detta jag lämnade för Kronparken

Kommentarer
Postat av: Christin

Om du hittar några festliga skyltar så kan du väl blogga upp dem? Ska bli kul att se Hammarby S live i sommar!

2009-03-26 @ 16:49:18
Postat av: Anonym

Hej S&M,hoppas Moa får en trevlig resa.Order till Sofia hon ska jobba i Arvika på lördag (tvång) B har skitsjukan, T vill inte,J är ledig,B måste umgås med sambo,H är kompledig,K gråtfärdig.Nyckeln ligger under mattan,stäng butiken vid två...

2009-03-26 @ 21:40:36
Postat av: En Hemlig Beundrare

Jag skulle lätt följa bloggen om jag inte av upptagen med annat!



Kan bara jag som tycker den vore intressant iof.

2009-03-26 @ 22:08:09
Postat av: Annapajen

Hahaha... ja du Sofia... du får att göra om du ska hinna göra tentan först och åka och jobba sen =)

2009-03-26 @ 22:09:22
Postat av: Sofia

Haha tack för infon Janne men du får nog hoppa in och jobba med Karin och Jenny. Det blir väl skoj???

Jag har tenta till kl 12 så jag har tyvärr inga möjligheter, det gör mig ont, verkligen...

2009-03-26 @ 22:14:33
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0